Spraymale kjøkkeninnredning


Jeg har et lite "bryggerhus" i Sandefjord som fungerer som en helårshytte for meg og min lille familie, vi bruker mye tid på dette flotte stedet. Men nå er det nesten åtte år siden jeg overtok og pusset opp. Så jeg tenkte at tiden var inne for en liten forrandring. Og kjøkkenet er det jeg tenker mest på. Det er nemlig en fin kjøkken innredning der, men den er i eik(!) og det er ikke helt min greie! Så derfor tenkte jeg å spraymale innredingen selv. Er det noen av dere som har erfaring med dette?? Har malt en kjøkkeninnredning før og jeg sverget på at jeg aldri skulle gjøre dette igjen. Derfor tenkte jeg på å spraymale denne gangen. Men vet lite om dette. Liker stilen på bildet, og siden det er et gammelt bryggerhus tenkte jeg at jeg skulle kjøre denne landlige stilen.

You have read this article Kitchen with the title Spraymale kjøkkeninnredning. You can bookmark this page URL http://interior-heaven.blogspot.com/2011/04/spraymale-kjkkeninnredning.html. Thanks!

No comment for "Spraymale kjøkkeninnredning"

Post a Comment